2009. január 26., hétfő

Üzd ki a bánat szörnyeit! - Cast out the creatures of woe!

Pletyka. Valóság. Hazugság vagy igazság? Érdekel ez engem? Álmok. Célok. Rendszer vagy káosz? Érdekel ez engem? Bor. Cigi. Füst vagy levegő? Érdekel ez engem? Vásár. Vita. Vér vagy verejték? Érdekel ez engem? Törés. Zaj. Suttogás vagy ordítás? Érdekel ez engem? Vicc. Levél. Szél vagy nyugalom? Érdekel ez engem? Só. Citrom. Tequila vagy Hubertus? Érdekel ez engem? Érem. Holdfény. Éjszaka vagy Nappal? Érdekel ez engem? Könny. Nevetés. Győzelem vagy veszteség? Érdekel ez engem? Folytatás. Végzés. Kezdés. Őszinte legyek vagy hazudjak? ÉRDEKEL EZ ENGEM?! Része vagyok mindezeknek? Vágyaim? Taszítanak? Vagy csak kívülálló vagyok? Látok, avagy vak vagyok? Néző és résztvevő. Vágyok és taszítanak a vágyaim. Kívül állok mégis benne. Itt jártam. Itt vagyok. Itt leszek-e? Nem tudom. Érdekel ez engem?


Nincsenek megjegyzések: