2011. április 24., vasárnap

Hitvallás

- Tetszik én nekem ez az egész! Neked nem? Tetszenek a labdázó gyerekek. Még akkor is nevetnek ha a domb aljába gurul játékuk. Tetszenek a körös körül bicikliző gondtalan játszadozó csilingelő tekergőző pergő fiatalok. Ezek a tiszta arcok még ragyognak. Telt mosollyal rá mindenkire. Tetszik a kútból előcsobogó vízoszlop. Nézd szikrázva ömlik a betonteknőbe! Én az ilyen egyszerű dolgokban is örömömet lelem. Naiv vagyok? Könnyen lenyűgözhető. A gyerekek megmártóznak benne! Bevizezik az arcukat dörzsölik a vállukat. Tetszik az a padon üldögélő asszony aki mélázva nézegeti a gyerekeket és közben két gombócos fagyit nyalogat lehunyt szemmel. Kiélvezi a citrom és az eper összes ízét. Jéghideg fagyi nagy melegben. Szívesen ennék jó magam is. Nevetnék az öregekkel együtt. Látod ott a gáton. Olyanok mint azok a gyerekek. Tetszik a lemenő nap is. Tényleg nem? Aranyfényében fürdőzik a város és a Duna! Tetszik én nekem ez az egész! Elvakít ha bele nézek vöröses korongjába. Mélyen beszívom a melegét és csak lassan fújom ki. Szeretem a frissen nyírt fű szagát és a csobogó patak nyirkos leheletét. Tetszenek a hasukat sütettő macskák a nyálasan heverő kutyák oldalán. Szeretem a keringő pittyegő madárkákat. Szeretem az állatokat is. Nocsak nem? Jó hallgatni a Főtéren muzsikáló férfit. Ügyetlenkedik fals hangot fog? Nekem fel se tűnt. Szerintem tehetséges fickó. Ó mily nagyszerűek ilyenkor a lányok is! Szőkék barnák meg vörösek. Kinyílnak mint megannyi virág. Pucér mezítelen vállak napbarnított vállak. Mentől közelebbről nézed őket antól szebbek. Itt-ott fellibbenő szoknya lenge top. Kis színes topánkák saruk papucsok. Elővillanó combok vádlik telt mellek. Ingó tekergőző csípők és derekak. Nincs pompásabb nálak. Hosszú nyak finom orr kerek arc. Odamennék hozzája és én bizony szerelmet vallanék azon nyomban. Egy csók a sarkon. Ki érti meg őket? Most felvirágzik minden. Érted? Hogy csalódhatnál a tavaszban? Ha el is virágzik hamar miért ne élvezzük amíg ilyen szép?

Nincsenek megjegyzések: