2008. október 23., csütörtök

Visszatekintés, Meggyesi legyalázása - Looking back, Meggyesi reviling

- Aztán kihívott az a ribanc, hogy verekedjünk. - mondta az arany dollárjeles, baseball sapkát viselő lány, majd így folytatta - Azt mondta hozzak fegyvert, mert megfog ölni.
- Mi történt? - kérdezte izgatottan a másik lány.
- Hát, a hülyéjének össze volt fogva a haja, úgy megtéptem, mint a szart. Sikítozott is. Utána - a lány felröhögött - lekényszerítettem az aszfaltra és azt mondtam csókolja meg a cipőmet. Fenn is van a youtube-on. - leül és körülnéz.
- Mit írjak be, hogy megtaláljam? - kérdezi bután a másik lány.
- Meggyesi legyalázása.
- Azt a kurva haza megyek és megnézem!
- Én tudod mit csinálok, ha haza megyek - kérdezi a lány.
- Nem.
- Eszem baz'meg! Éhes vagyok. Annyira...

Ezt az intellektuális beszélgetést szintén a Héven ücsörögve hallottam, az esti órákban. Hát nem csodálatos? A szóban forgó videót nem találtam meg, pedig elég groteszk lehet, ahogy a szép arcú lány "megtépi" egy másik embertársát. Ez Pest. Pest egy társadalom kritika. Hogy negatív vagy pozitív, döntsétek el ti.

Nincsenek megjegyzések: